Já há Design, Events e Promo no Lisbon Ad Festival

O Lisbon Advertising Festival anuncia o júri de Design, Events e Promo & Activation. A primeira categoria será presidida por Cláudia Niemeyer, Creative Director & Co-Founder da Fjord, a segunda por GuanHim Tay, Regional Executive Creative Director da JWT; e a terceira por Guido Rama, Executive Creative Director da Tribal Worldwide.

A avaliar os candidatos em Design estarão: Hélder Pombinho (Creative Director da Y&R Design); Kjetil Wold (Chief Creative Officer, Founder & Partner da ANTI); Kris Kiger (Vice-President & Executive Creative Director da R/GA); Muggie Ramadani (Creative Director & Partner da Bold Scandinavia); Noella Ekezie (fundadora da Ellae); e Zélia Sakhi (Head of Creative and Design & Partner da Deloitte Digital).

 

Já em Events serão jurados: Adam Rusiecki (Brand Strategist da PwC); Andrew Low (Executive Creative Director da Ogilvy & Mather); Georgina Rutherford (Head of Marketing e Communications da IMA); Jonathon Cullen (Creative Director da Rothco); Pancho González (Chief Creative Officer da Inbrax); e Ransley Burrows (Regional Creative Director da Mullenlowe).

Por último, os candidatos em Promo & Activation terão pela frente: Adam Crane (Creative Director da Guns or Knives); Cheo Gonzáles (Creative Director da Fermento Comunicação); Gil Blancafort Camprodon (Chief Executive Officer & Chief Creative Officer da Yslandia); Hugo Tornelo (Partner & Creative Director da Torke + CC); Kristoffer Gandsager, Creative Director & Partner da CP+B); e Michelle Lassman (Group Creative Director da AKQA).

O Festival acontece a 20 de setembro, com a EDP como anfitriã.

 

briefing@briefing.pt

 

Segunda-feira, 30 Julho 2018 11:02


PUB